četrtek, 22. maj 2014

Pomembna novica: Juventutem Slovenija





Blog Ad Dominum je postal ne le združevalec vseh, ki jim je mar za izročilo svete Cerkve, ampak tudi uradni glasnik slovenske veje mednarodnega in od Svetega sedeža priznanega združenja »Juventutem«. Slovensko katoliško tradicionalno gibanje je s tem korakom doseglo svojo institucionalno potrditev. Kdor se želi včlaniti v omenjeno združenje, je lepo vabljen, da se oglasi po elektronski pošti bloga. Pogoja za članstvo sta: starost do 35. leta in samski stan. Tudi posvečeni, poročeni in starejši smejo sodelovati a zgolj kot izredni člani. Vse tiste, ki se v Juventutem Slovenija ne morejo včlaniti, prosimo molitve za svetost njegovih članov.




Obveznosti vsakega člana Juventutema so:

1. Vsak dan moliti psalm Judica me ali katero koli drugo molitev za svetost mladine.

2. Enkrat tedensko v cerkvi počastiti Gospoda (lahko tudi pred ali po nedeljski sv. maši).

3. Prisostvovati pri eni tradicionalni sveti maši na leto.

4. Spovedati se vsaj enkrat na leto.

5.  Sodelovati vsaj na enem dogodku Juventutem na leto.

6.  Z molitvijo in manjšim prispevkom (10 €) podpirati mednarodno zvezo Juventutem.
 



Psalm 42 “Judica me”:
Introibo ad altare Dei: ad Deum qui lætificat Juventutem meam. Judica me Deus, et discerne causam meam de gente non sancta: Ab homine iniquo et doloso erue me. Quia tu es Deus fortitudo mea : quare me repulisti, et quare tristis incedo, dum affligit me inimicus? emitte lucem tuam, et veritatem tuam : upsa me deduxerunt, et Adducerunt in montem sanctum tuum, et in tabernacula tua. Et introibo ad altare Dei: ad Deum qui lætificat Juventutem Meam. Confitebor tibit in cithara Deus, Deus meus: quare tristis es anima mea, et quare conturbas me? Spera in Deo, quoniam adhuc confitebor illi : salutare vultus mei,  et Deus meus. Gloria Patri, et Filio, et Spiritui Sancto; sicut erat in principio et nunc, et semper, et in sæcula seculorum. Amen.
Introibo ad altare Dei : ad Deum qui lætificat juventutem meam. 



Psalm 42 "Sodi me":
Stopil bom k božjemu oltarju. K Bogu, ki razveseljuje mojo mladost. Sodi me, o Bog, in razsodi mojo pravdo zoper nesveto ljudstvo; zlobnega in zvijačnega človeka me reši. Ti, o Bog, si moja moč. Zakaj me zametaš? Zakaj hodim žalosten, ko me stiska sovražnik? Pošlji svojo luč in svojo resnico: vodila me bo in privedla na tvojo sveto goro in v tvoje šotore. In stopil bom k božjemu oltarju, k Bogu, ki razveseljuje mojo mladost. In hvalil te bom s harfo, Bog, moj Bog. Zakaj si žalostna, moja duša, in zakaj me vznemirjaš? Upaj v Boga, zakaj še ga bom hvalil: moj rešitelj je in moj Bog.
Slava Očetu in Sinu in Svetemu Duhu. Kakor je bilo v začetku, tako zdaj in vselej in vekomaj. Amen
Stopil bom k božjemu oltarju, k Bogu ki razveseljuje mojo mladost.


Podobica za tisk: POVEZAVA


4 komentarji:

AdDominum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...